A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
SPURI piros - rózsaszín benzin - dízel üzemanyag adalék 500 ml
4.750 Ft (3.740 Ft + ÁFA)

SPURI piros - rózsaszín benzin - dízel üzemanyag adalék 500 ml

4.750 Ft (3.740 Ft + ÁFA)
Elérhetőség: 10 db raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: Spuri

Leírás és Paraméterek

Spuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadék

  • 1db = 4.750ft/db
  • 5db = 4.300ft/db

A SPURI 500 ml-es, kizárólag az üzemanyagtankba önthető üzemanyag-adalék azok számára ideális, akik amellett, hogy élvezik a termék előnyeit, biztosítani szeretnék az autóik számára a folyamatos, magas szintű védelmet és teljesítménynövelést. Ez a kiszerelés tökéletes megoldást kínál a hosszú távú használatra, lehetővé téve, hogy többszörös utántöltéssel maximális eredményeket érjen el.

A SPURI üzemanyag-adalék az üzemanyag-összetételhez tökéletesen igazodó, fejlett formulájának köszönhetően gazdaságos választás azok számára, akik kompromisszum nélküli motorvédelemre és teljesítménynövelésre törekednek. Legyen szó benzin-, dízel- vagy gázüzemű motorokról, a SPURI minden igényt kielégít. Az 500 ml-es kiszerelés összesen 240 liter üzemanyaghoz elegendő.

A SPURI üzemanyagtankba tölthető üzemanyag-adalék számos előnye között szerepel:

Energiahatékonyság növelése: a motortisztító adalék javítja az égési folyamatot, így jobb teljesítményt és hatékonyságot lehet kinyerni az üzemanyagból.

Hatékony motor- és üzemanyag-ellátó rendszer tisztítás, amely hozzájárul a motor optimális működéséhez és hosszabb élettartamához.

Kopáscsökkentő hatás, amely az üzemanyaggal érintkező felületek folyamatos kenésével javítja a motor kopó alkatrészeinek állapotát.

Dermedésgátló funkció, amely biztosítja a motorok zavartalan működését a hideg hónapokban.

Hatékony vízeltávolító képesség, ami segít megelőzni a korrozíót és az üzemanyagrendszer problémáit a kondenzvíz hatékony eltávolításával.

Alacsonyabb üzemanyag fogyasztás: akár 8-12% üzemanyag megtakarítással.

A SPURI 500 ml-es kiszerelésével hosszabb távon élvezheti az üzemanyagtankba adagolható motortisztító adalék előnyeit. Gazdaságos, mégis hatékony megoldást keres az autója motorjának karbantartására és teljesítményének javítására? Megtalálta.

1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS:
– A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
– A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
– Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.
– Hosszan tartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
– Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok élettartamát és hatékonyságát.
– Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!

2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI:

– Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
– Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
– A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölés mentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
– Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. „Kopogás” nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás után állítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
– Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett – VW T4 2,4D – 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
– Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
– Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
– A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
– A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyag szivattyú és adagolórendszer kopását is. Az OTTO motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
– A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.

3. A SPURI HASZNÁLATA:

A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így például 1 flakon 500ml-es kiszerelés 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrizni.

4. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS:

– 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb. 4.750,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 4.750,- Ft/250 lit. = 19 Ft ráfordítás. Tehát Ön 19 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 600,- Ft-tal számolva is 60,- Ft. – 19 Ft = 41 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 41 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor.
– A SPURI-nak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszűnik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig
– A SPURI biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelő járművek dinamizmusát visszaadja gázolaj minőségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel előkészítés viszont a motoroknál szükséges!
– A SPURI kitűnően vizsgázott a hűtőközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hűtőrendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hőfokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hűtőközeget, ami magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval!

5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz!

– Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog!
– Többletadagolás nem káros, de felesleges.
– Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében!
– Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a súrlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt.
– A fokozott kenés miatt a motor kevesebb súrlódási hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül.
– Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön!
– Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell!
– A SPURI szabadalommal védett termék!
– A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én.
– AMEI eng. szám: 501/0586.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.